Supply Chain Manager

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Som Supply Chain Manager får du muligheden for at bruge din erfaring indenfor sourcing og produktionsplanlægning. En ideel mulighed for dig, som er bevidst om dine stærke evner til at bevare overblikket, og sikre et vedvarende fokus på det gode leverandørsamarbejde, og produkternes kvalitet. Du skal vælge Sunds Textiles, hvis du ønsker at blive en del af en solid international produktionsvirksomhed, med produktionsenheder i Østeuropa og Mexico.

Som Supply Chain Manager får du ansvaret for at sikre det gode workflow mellem indkøb, logistik og planlægning. Du vil sammen med dine kollegaer, skulle sikre at mængde, pris og kvalitet lever op til virksomhedens egne, men også kundernes forventning.

Dine første opgaver og vigtigste indsatsområder er:
Indledningsvis vil du få tid til at sætte dig ind i virksomhedens DNA og det mest grundlæggende om produkterne.
Herefter vil du få muligheden for at dykke ned i den overordnede styring af sourcing og danne dig et billede af leverandørsamarbejdet, indkøbsprocesser, risikostyring mm.
Undervejs i din oplæring i rollen bliver du bevidst om udviklingspunkter i indkøbs- eller planlægningsprocesser, som vil kunne optimere og effektivisere arbejdsgangene. Ligeså vil du med dine stærke evner til at gennemskue tal og data, kunne optimere på beregningsværktøjerne i systemerne.

Når det overordnede overblik er skabt, vil du også komme til at arbejde hands-on med de daglige opgaver. Herunder er et udpluk af de vigtigste:

  • Overordnet styring af sourcing, herunder administrere og koordinere indkøb af råvarer, øvrige komponenter og tjenester, som er nødvendig for produktionen
  • Overordnet produktionsplanlægning i samarbejde med produktionsenhederne i Ukraine og Polen
  • Leverandørservice og indkøb
  • I samarbejde med logistikchefen, planlægge forsendelser til udvalgte markeder
  • Udvikle værktøjer til styring/optimering af produktionsplanlægning
  • Sikre de rette forudsætninger for et vedvarende kundesamarbejde, herunder bl.a. udvikle procedurer til styring af sourcing, herunder sikring af at compliance overholdes
  • Lede, motivere og udvikle et team af medarbejdere på hovedkontoret i Sunds

Du får arbejdsplads på kontoret i Sunds og reference til virksomhedens direktion. Rejsedage vil forekomme i et omfang af 20 – 30 dage årligt. Formålet med rejserne vil være besøg på produktionsselskaberne, messer og hos leverandørerne.

Forventninger til dig
Din faglige værktøjskasse er formentlig bygget på en relevant uddannelse og gerne erfaring fra lignende job. Kendskab til tekstiler, kan være en fordel, da du lettere vil kunne genkende de tekniske termer indenfor branchen. En uddannelse som produktionsingeniør eller procesingeniør, vil lette opgaverne med system- og procesoptimeringer, men vigtigst er din erfaring med overordnet styring af sourcing. Sidder du i dag i en stilling med et mindre ansvar, men ved du har potentialet til mere ansvar og personaleledelse, så tøv ikke med at søge stillingen. Uanset hvilken baggrund du har, vil der blive udarbejdet en individuel plan for onboarding.

Din struktur giver dig evnen til at bevare overblikket, så du kan sikre den daglige drift og samtidig arbejde proaktiv på forbedringer og udvikling af de interne processer.

Du kommer til at arbejde selvstændigt, men din succes afhænger i høj grad af din evne til at få andre til at følge dig. Du skal derfor have evnen til at skabe godt samarbejde og motivation, samt være klar i din kommunikation på både dansk og engelsk skriftlig og mundtlig. Det forventes du har flair for IT og finder nemt rundt i ERP og CRM systemer, samt Excel.

Sunds Textiles tilbyder
Du tilbydes en ansvarsfuld stilling i et uformelt miljø. Her er fokus på at skabe det optimale arbejdsmiljø, hvor der er plads til det hele menneske. Du får en nøglerolle med plads til løbende udvikling og en plads i en organisation med kort vej fra tanke til handling. Sunds Textiles tilbyder en fast grundløn, fritvalgsordning, pension, overskudsdeling og sundhedsforsikring. Derudover kan du se frem til en attraktiv kantineordning.

Sunds Textiles A/S er en dansk familieejet virksomhed, som udvikler, producerer og leverer strikkede metervarer, såvel som færdigt syede betræk, til internationale B2B kunder indenfor møbel- og madrasindustrien. Produktionen omfatter strikkeri, farveri, tilskæreri og systue, på egne fabrikker i Mexico, Ukraine og Polen, som samlet beskæftiger ca. 1100 medarbejdere.

Virksomhedens danske hovedkontor beskæftiger ca. 30 selvstændige og initiativrige medarbejdere, som udover at varetage opgaver indenfor salg, indkøb, udvikling, logistik og økonomi, sikrer at virksomhedens DNA og virksomhedskultur overføres til de udenlandske datterselskaber. Se mere om virksomheden og produkter på www.sunds.com

Send din ansøgning samt CV til PRO&CO, som varetager denne stillingssag for Sunds Textiles, allerede i dag via knappen "Søg stillingen" herunder.

Ansøgningerne behandles og der indkaldes til samtaler løbende.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herning Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

PRO&CO A/S, Lassonsvej, 7430 Ikast

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 17-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6034124

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet