BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Du har flere års erfaring med at arbejde indenfor bogholderi, lønadministration og administration, gerne fra en rolle som bogholderiassistent, regnskabsassistent eller lignende. Du er ansvarsbevidst, struktureret, bogfører med et smil og leverer høj kvalitet. Du er af natur hjælpsom i et team og bakker dine kolleger op, når de har travlt. Desuden er du fortrolig med Office og Excel. Erfaring med E-komplet er en fordel, men ikke et krav. Som person bærer du på et godt humør, og trives med at færdes i et frisk og uformelt miljø.
Du bliver en del af en mindre økonomi- og administrationsafdeling, hvor du vil spille en stor rolle i at deltage i afdelingens daglige opgaver i virksomheden. Det er en alsidig stilling, hvor du vil have mulighed for at arbejde med en bred vifte af opgaver. Du er dermed sikret en varieret og spændende hverdag.
Dine primære arbejdsopgaver:
Du kommer til at arbejde løbende med bogføring – både små og store opgaver. Dine opgaver vil bl.a. være.
- Lønbehandling – 14 dages- og månedslønnede
- Kreditor- og debitorbogholderi
- Finansbogføring
- Afstemninger
- Diverse regnskabsmæssige og administrative ad hoc-opgaver
Dine kvalifikationer:
Det forventes, at du har en relevant uddannelse indenfor økonomi og regnskab. Du er en erfaren bruger af MS Office-pakken og har en god IT-forståelse. Du taler og skriver dansk, som person er du kvalitetsbevidst, ærlig og engageret i dine opgaver.
Vi tilbyder:
Som en del af vores virksomhed vil du opleve et dynamisk miljø, hvor teamwork og individuelle kompetencer går hånd i hånd. Vi tilbyder muligheder for faglig og personlig udvikling samt værdifuld sparring med dygtige kolleger. Vi tror på kontinuerlig læring, værdsætter mangfoldighed og ser forskellighed som en styrke.
Løn matcher din erfaring og kvalifikationer og indeholder bl.a. pension og sundhedsforsikring
Er du interesseret i at høre mere om jobbet?
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Tove Dam på tlf. 4138 26 98
Vi glæder os til at modtage din ansøgning vedlagt CV på mail tkd@haunstrup-isolering.dk senest den 31. maj 2024. Stillingen ønskes tiltrådt snarest muligt. Vi holder ansættelsessamtaler løbende i rekrutteringsforløbet. Al henvendelse bliver behandlet fortroligt.
Haunstrup Teknisk Isolering blev i 1978 etableret i den lille by Haunstrup nær Herning. I dag er virksomheden beliggende i Sunds, ca. 9 km. nord for Herning.
Gennem årene har vi samlet en unik specialviden, som gør os i stand til at levere tekniske isoleringsløsninger af høj kvalitet. I Haunstrup Teknisk Isolering har vi alle en fælles passion om at levere tekniske isoleringsløsninger, der både er til gavn for klimaet og kunden.
Haunstrup Teknisk Isolering tilbyder vores industri- og erhvervskunder gennemtænkte vvs-, ventilations, og industriløsninger, hvor kvalitet og sikring er essentielle elementer. Derfor bruger vi udelukkende isoleringsmaterialer af høj kvalitet og stiller store krav til blandt andet formstabilitet, nedbrydning, krympning og naturligvis isoleringsevnen.
Hos Haunstrup Teknisk Isolering har vi fokus på, at vores dygtige medarbejdere er i konstant udvikling, derfor modtager de løbende efteruddannelse både internt og ved eksterne kurser. Du er derfor altid sikret, at dine opgaver løses med en god blanding af erfaring og den nyeste viden.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herning Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Haunstrup Isolering ApS, Drejervej, 7451 Sunds
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 31-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6047272