BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi mangler en ny lægesekretær til teamet på Øjenafdelingen.
Vi har brug for en positiv, loyal og stabil lægesekretær, der har mod på at indgå i et team, hvor vi er fælles om kerneopgaven, men optaget af, at udvikle os til specialister i flere retninger.
Hvem er vi:
Øjenafdelingen varetager ambulante øjenundersøgelser og øjenoperationer henvist fra speciallægepraksis. Vi arbejder i det daglige både i det specialespecifikke system EG, samt EPJ. Derudover indgår vi i et sekretariatsfællesskab med Øre-Næse-Halsafdelingen, hvilket giver mulighed for at løse opgaver på tværs, afhængig af interesser og kompetencer.
Sekretariatsfællesskabet består af i alt 21 sekretærer, hvoraf de 6 primært arbejder på Øjenafdelingen.
Hvad forventer vi af hinanden:
- Vi bidrager til et godt tværfagligt samarbejde og ligeværdigt teamwork
- Vi anerkender at forskellighed er en fordel
- Vi har lyst til specialeopgaver
- Vi har fokus på høj kvalitet i arbejdet trods en travl hverdag
- Vi trives i et uformelt miljø
- Vi har humoristisk sans
- Vi trives med ansvar og arbejder som et selvledende team
Arbejdsopgaver:
Som sekretær arbejder man tæt sammen med de andre faggrupper i afdelingen, og vi har en fri og uformel omgangstone.
Idet lægerne skriver egne journalnotater, er skriveopgaverne minimale, og ressourcerne bliver brugt på registrering, booking, receptionsarbejde samt diverse specialistfunktioner, der indeholder en bred palette af opgaver.
Vi er optaget af at løse opgaverne, hvor det giver mest mening og på den mest effektive måde, og justerer løbende vores arbejdsgange i takt med ideer opstår, og udfordringer mødes.
Vi bemander sekretariatet på hverdage mellem 7.30-15.30 og du har efter endt oplæring mulighed for hjemmearbejde.
Vi lægger meget vægt på, at du som vores nye kollega har følgende kompetencer og kvalifikationer:
- Uddannet lægesekretær
- Har en positiv tilgang til forandringer
- Er god til at kommunikere og samarbejde - er en loyal og god kollega
- Forstår at prioritere arbejdsopgaverne, når der er travlt
- Har et godt humør og en positiv indstilling
- Interesseret i nye opgaver, der også kan udvikle dine egne kompetencer og kvalifikationer.
- Flair for IT, idet vi arbejder i flere forskellige systemer
- Robust og arbejdsom, fokus på arbejdsopgaverne
- Mødestabil – vi har brug for alle hver dag
Vil du gerne tale med en kommende kollega?
Vi vil meget gerne vise vores arbejdsplads frem, eller svare på spørgsmål. Så du er velkommen til at ringe til en af sekretærene på tlf. 78439549.
Det er ferietid, så det vil være skiftende hvem man træffe.
Praktiske oplysninger:
For yderligere information er du velkommen til at kontakte:
Sekretariatsleder Mette Lund Andreassen på melanr@rm.dk, eller på Tlf:. +45 2246 8029
Har du lyst til at læse mere om stillings- og funktionsbeskrivelse for lægesekretær på ØHN, kan dette gøres her.
Stillingen ønskes besat hurtigst muligt – men vi venter gerne på den rette kandidat.
Vi indkalder løbende til samtaler.
Ansættelse er betinget af en tilfredsstillende børneattest
Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling.
Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herning Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Region Midtjylland, Hospitalsparken 15, 7400 Herning
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 24-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://midtjob.dk/ad/laegesekretaer-uden-skrive-og-vagtfunktion-soges-til-sekretariatsfaellesskabet-mell/subovy/da
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5862126