Bogholder assistent til barselvikariat 25-29 timer pr. uge - start nu eller i morgen.

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en dygtig og pålidelig bogholder assistent til at understøtte vores regnskabsafdeling i et midlertidigt barselsvikariat der går frem til Oktober/November 2024 timeantal pr.uge er imellem 25-29 timer.

Den ideelle kandidat vil have en solid forståelse for bogføring, regnskabsprincipper og vil være ansvarlig for at udføre en bred vifte af regnskabsmæssige opgaver.

Er det dig vi søger? Så send os dit CV i dag. 👉Klik her👈

Arbejdsopgaver

  • Bogføring af indkøbsfakturaer manuelt og via indkøbssystemer
  • Kreditorafstemning og håndtering af kreditorer
  • Bogføring og afstemning af alle banktransaktioner
  • Almindelig kassebogføring
  • Forberedelse af løn, inklusive kontering, bogføring og lønafstemning
  • Forberedelse af momsafregning
  • Indkøb fra leverandører
  • Lukning af produktionsordrer
  • Arkivering af bilag inklusive produktionsordrer
  • Generel oprydning på forskellige lokationer
  • Assisterende opgaver med Word og Excel
  • Håndtering af ad hoc opgaver efter behov
  • Daglig håndtering af kantine/morgenkaffe-arrangementer (ca. ¾ time dagligt)


Faglige Kvalifikationer

  • Relevant uddannelse inden for økonomi, regnskab eller tilsvarende
  • Stærke færdigheder inden for manuel og systembaseret bogføring
  • Evnen til at udføre afstemninger og håndtere kreditorer
  • God organisatorisk evne til arkivering og ordenssans
  • Grundlæggende kendskab til Word og Excel
  • Fleksibilitet til at tackle forskelligartede opgaver og ad hoc-opgaver
  • Kendskab til Lønsystem Visma og Økonomisystem er Navision. 

Personlige kvalifikationer

  • Organiseret og struktureret
  • Proaktiv holdning
  • Teamplayer
  • Fleksibilitet
  • Gode kommunikationsevner
  • Ansvarsbevidst

Særlige forhold

  • Deltidstilling: 25-29 timer pr.uge. 
  • Barselsvikariat: til Okt/Nov 2024 (kan forlænges)
  • Kørerkort er påkrævet 
  • Opstart: HURTIGST MULIGT

Ansøgning

Ved interesse i stillingen bedes du kontakte JobTeam, gennem mail lan@jobteam.dk mærket "LAN-HSB-U50".

Virksomheden ønsker ikke personlige henvendelser grundet presset bemanding, hvorfor al kontakt føres gennem JobTeam.

Ved ansøgning skal oplyses følgende:

  • Opdateret CV - Cv'et skal være på dansk og inkludere de enkelte opgaver under hver ansættelse - alternativt kan dette uddybes i mailen)
  • Dit lønniveau - min-max - konkret løn vil diskuteres til en eventuel samtale ud fra erfaring og kompetencer
  • Eventuel opstartsdato
  • Referenceperson

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herning Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

JobTeam A/S, Platanvej, 7400 Herning

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 02-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5959309

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet